Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookies. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte > X. Nesouhlasím (zobrazí se prázdná stránka).
X
backgroundImage
kategorie

OBCHODNÍ PODMÍNKY

1) O registraci
Prohlašujeme, že data slouží pouze pro účely identifikace při nákupu v eshopu Rybolov24.cz a nebudou poskytnuty třetím stranám kromě těch, které se přímo podílejí na vyřízení objednávky zákazníka (banky, pošta či speditér a pod.), a to pouze v nutném rozsahu. Potvrzením registrace souhlasíte se zasíláním nabídkových e-mailů a/nebo SMS zpráv z internetového obchodu Rybolov24.cz v souladu se zákonem č. 480/2004 Sb.

Službu zasílání novinek můžete kdykoliv zrušit na e-mailové adrese info@rybolov24.cz, nebo přímo odkazem v zápatí e-mailu.

Objednávky lze uskutečnit i bez registrace, ale nebudete moci využívat výhod registrovaného zákazníka, jako např.:

  • po přihlášení se Vám automaticky při koupi zboží vyplní objednávkový formulář adresními a kontaktními údaji,
  • můžete sledovat stav vyřízení Vaší objednávky,
  • máte přehled o již realizovaných objednávkách,
  • k dispozici je Vám uživatelský účet,
  • jako registrovaný zákazník můžete využívat Slevový program,
  • vybrané položky jsou pro Vás cenově výhodnější,
  • přihlášený uživatel si může zobrazit a vytisknout ceník všech produktů a uživatelských cen,
  • přihlášeným uživatelům se bude automaticky ukládat obsah košíku, po přihlášení na jiném počítači mohou pokračovat v objednávce,
  • přednostně se dozvíte o změnách a novinkách v sortimentu, aj.

2a) Přijetí a vyřízení objednávky, kupní smlouva
Objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy a samotná kupní smlouva vzniká okamžikem, kdy je spotřebiteli doručeno potvrzení objednávky. Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti.

Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, včetně reklamačních podmínek, a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky a reklamační řád je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit/upravit objednávku nebo její část před uzavřením kupní smlouvy v těchto případech:

  • zboží se již nevyrábí nebo nedodává, 
  • výrazným způsobem se změnila cena dodávaného zboží,
  • není možné zboží relevantně nahradit.

V případě, že taková situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny a neakceptuje navrhované změny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet a k uzavření kupní smlouvy nedojde.

Všechny objednávky přijaté eshopem Rybolov24.cz jsou závazné. Objednávku lze zrušit před její expedicí. V případě, že nebude objednávka zrušena do doby před expedicí a bude expedována a kupujícím nepřevzata, může být po objednavateli požadována náhrada nákladů spojená s expedicí a uskladněním zboží - podle § 2159 odst. 1 občanského zákoníku má kupující povinnost převzít věc při dodání.

O přijetí objednávky jste automaticky informováni e-mailem. Převážnou část sortimentu držíme skladem, avšak může nastat situace, kdy produkt bude momentálně doprodán. Pokud zboží není na skladě, či skladě dodavatele, budeme Vás neprodleně informovat o dalším termínu dodání.

Vyhrazujeme si právo na změnu modelů, typů a příchutí výrobků dodávaných k produktům ZDARMA. Jedná se např. o navijáky, které jsou k prutu ZDARMA (prut + naviják ZDARMA), nebo příchutě u krmení ZDARMA atp.

2b) Storno objednávky
Pokud provedete storno objednávky do 12-ti hodin, považujeme objednávku za zrušenou. Storno můžete poslat e-mailem případně provést telefonicky. Při zrušení objednávky je nutné uvést Vaše jméno, e-mail a číslo objednávky.

3) Druhy dopravy

Při objednávce zboží nad 2000,- CZK máte dopravu i dobírku ZDARMA!

a) Osobní odběr
Objednávku je možné vyzvednout ještě tentýž den za předpokladu, že je objednané zboží skladem. Jakmile bude zboží připraveno, budete vyzváni k osobnímu odběru (e-mailem nebo SMS) na provozovně v Brně - viz. Kontakty.

b) Zboží doručováno přepravní balíkovou službou - DPD Private
Poštovné, pokud nebude uvedeno jinak, je účtováno ve výši 109,- Kč.

Tato služba nabízí zákazníkům pohodlné doručení zásilek do 50kg, které si přizpůsobí svým potřebám přímo ve webové aplikaci DPD Kurýr; dodání následující pracovní den od expedice, 3 pokusy o doručení, pojištění zásilky do 50 000 Kč v ceně přepravy, online sledování zásilky, průběžné informování SMSkou/e-mailem: 1 den před doručením pošleme přihlašovací údaje do DPD Kurýra, v den doručení upřesníme hodinový interval, ve kterém kurýr dorazí. Doplňkové služby: Večerní doručení, Zabezpečené předání, Dobírka (hotově/kartou), Připojištění, Výměnná zásilka, Vyzvednutí u třetí strany.

Dobírka je zpoplatněna částkou 49,- Kč a večerní doručení 132,- Kč.

Cena za přepravu se zobrazuje ihned po výběru způsoby dopravy, avšak u některých, obzvláště neskladných, dlouhých, těžkých nebo jinak špatně přepravitelných výrobků může být cena přepravy navýšena. O této skutečnosti budete informováni.

Povolené rozměry zásilky: max.délka (nejdelší strana): 175 cm, max.obvodová délka (2× šířka + 2× výška + délka): 300 cm.

Reklamace zásilky je možná do 3 dnů od doručení za předpokladu, že poškození nebylo zřejmé při předání! Pokud je balík viditelně poškozen, zboží nepřebírejte a řešte reklamaci ihned s kurýrem!

c) Zboží doručováno přepravní balíkovou službou - DPD Pickup
Poštovné, pokud nebude uvedeno jinak, je účtováno ve výši 79,- Kč.

Služba pro klienty, kteří dávají přednost osobnímu vyzvednutí. Nabízí zákazníkům pojištění zásilky do 50 000 Kč v ceně přepravy, online sledování zásilky a doplňkové služby: Dobírka, Připojištění.

Dobírka je zpoplatněna částkou 49,- Kč.

Více než 150 výdejních míst Pickup v ČR (tvoří je depa, kde je možnost platit kartou), pobočky Uloženky a další partnerské prodejny (viz obr.); průběžné informování SMSkou/e-mailem: v den vyzvednutí zásilky v e-shopu, když je balíček připravený ve výdejním místě a 4. kalendářní den, pokud do té doby nebyl vyzvednut; uložení balíčku 7 kalendářních dní, víkendový provoz vybraných poboček.

Pro veškeré zboží platí tyto povolené rozměry: maximální povolená délka u nejdelší strany je 175cm a obvodová délka nesmí přesahovat 300cm. Max.hmotnost zásilky je 20kg.

Změnu výdejního místa můžete v případě potřeby provést kdykoli před odesláním objednávky návratem do 2.kroku - výběr možností dopravy a platby.

Reklamace zásilky je možná do 3 dnů od doručení za předpokladu, že poškození nebylo zřejmé při předání! Pokud je balík viditelně poškozen, zboží nepřebírejte a řešte reklamaci ihned na výdejním místě!

d) Zboží doručováno Českou poštou - Balík do ruky
Poštovné, pokud nebude uvedeno jinak, je účtováno ve výši 115,- Kč. Platí pouze na území ČR!

Cena nezahrnuje žádné další služby, protože ty Česká pošta navíc zpoplatňuje. Bonusem je však zpráva - avízo (SMS a/nebo e-mail) o stavu zásilky. Dobírka je navýšena o částku 49,- Kč.

Pokud nebude adresát zastižen, obdrží do schránky Oznámení o doručení zásilky. Obdržíte-li informaci o expedici a Oznámení do 2 pracovních dnů nikoli, doporučujeme neprodleně kontaktovat Vaši poštu, kde si poté můžete zásilku vyzvednout nebo požádat o opětovné doručení. U těchto zásilek lze do jisté míry komunikovat s dopravcem, více zde...

Sledovat ji můžete on-line na stránkách České pošty. Maximální hmotnost jednoho balíku je pouze 20 kg.

Cena za přepravu se zobrazuje ihned po výběru způsoby dopravy, avšak u některých, obzvláště neskladných, dlouhých, těžkých nebo jinak špatně přepravitelných výrobků může být cena přepravy navýšena. O této skutečnosti budete informováni.

Reklamace zásilky je možná pouze při převzetí! Pokud je balík viditelně poškozen, nebo je-li porušena ochranná páska, uplatněte reklamaci přímo u přepravce. Za škody vzniklé při přepravě nenese dodavatel žádnou odpovědnost.

Zásilka je obvykle doručena do druhého dne od odeslání. O expedici je zákazník informován e-mailem a/nebo SMS.

e) Zboží doručováno Českou poštou - Balík na poštu
Poštovné, pokud nebude uvedeno jinak, je účtováno ve výši 105,- Kč. Platí pouze na území ČR!

Cena nezahrnuje žádné další služby, protože ty Česká pošta navíc zpoplatňuje. Bonusem je však zpráva - avízo (SMS a/nebo e-mail) o stavu zásilky. Dobírka je navýšena o částku 49,- Kč.

U těchto zásilek je možnost změnit např.poštu, kde si chcete zboží vyzvednout a mnohé další - více zde...

Odesílatel nebo adresát si volí poštu, kde bude balík připraven k vyzvednutí již následující pracovní den po podání. Zjistíte-li před odesláním objednávky, že jste zvolili chybně úložní poštu, vraťte se zpět, klikněte na jiný způsob dopravy a znovu na Balík na poštu a můžete provést opravnou volbu výdejní pošty.

Sledovat zásilku můžete on-line na stránkách České pošty. Maximální hmotnost jednoho balíku je 30 kg!

Cena za přepravu se zobrazuje ihned po výběru způsoby dopravy, avšak u některých, obzvláště neskladných, dlouhých, těžkých nebo jinak špatně přepravitelných výrobků může být cena přepravy navýšena. O této skutečnosti budete informováni.

Reklamace zásilky je možná pouze při převzetí! Pokud je balík viditelně poškozen, nebo je-li porušena ochranná páska, uplatněte reklamaci přímo u přepravce. Za škody vzniklé při přepravě nenese dodavatel žádnou odpovědnost.

Zásilka je obvykle doručena na poštu do druhého pracovního dne od odeslání. O expedici je zákazník informován e-mailem a/nebo SMS.

f) Zboží doručováno Českou poštou - Balík Do balíkovny připravujeme!
Poštovné, pokud nebude uvedeno jinak, je účtováno ve výši 55,- Kč. Platí pouze na území ČR!

Dobírka je navýšena o částku 49,- Kč.

Od podání až po vyzvednutí zásilky budete vždy informováni. Jakmile ČP převezme zásilku do přepravy, obdržíte e-mailové avízo o podání.

V okamžiku uložení zásilky na Vašem výdejním místě Balíkovna Vám bude zasláno avízo o uložení (e-mail/SMS) na vámi vybrané Balíkovně. V tuto chvíli je Váš balík připraven k vyzvednutí.

Zásilku si vyzvednete tak, že si zvolíte požadovanou službu na vyvolávacím systému (u nových vyvolávacích systémů, stačí pouze načíst čarový kód z mobilního telefonu) a následně budete přednostně vyzváni k přepážce. Přepážkové pracovnici sdělíte kód pro vyzvednutí zásilky (součást avíza o uložení) a Vaše jméno. Balík Do balíkovny je Váš! [Více info]

Zjistíte-li před odesláním objednávky, že jste zvolili chybně úložní poštu, vraťte se zpět (UPRAVIT ZPŮSOB DOPRAVY/PLATBY) a můžete provést opravnou volbu pobočky.

Česká pošta - Balík Do balíkovny

Max hmotnost: 20kg, max.rozměry: 70 × 50 × 50cm. Platbu dobírky lze uhradit vždy v hotovosti nebo platební kartou.

g) Zboží doručováno poštou - balík EMS (Expresní pošta) - Slovensko
Poštovné, pokud nebude uvedeno jinak, je účtováno ve výši 379,- Kč a je platné pro zásilky do hmotnosti 2,0kg a hodnoty obsahu 2000,- Kč.

Tato služba je zavedena speciálně pro zákazníky ze Slovenska a je určena výhradně pro platby převodem na účet a GoPay, kdy po zvolení této možnosti obdržíte obratem e-mail se všemi údaji k platbě, ev.budete přesměrováni na zabezpečenou platební bránu. Zboží budeme expedovat po obdržení platby na bankovní účet (nebude-li dohodnuto jinak), zálohová faktura bude vystavena na požádání.

EMS je mezinárodní expresní pošta pro doručování dokumentů a zboží nejrychlejším možným způsobem. Zásilky EMS jsou od podání až po dodání sledovány v systému T&T. Zboží je pojištěno do hodnoty 3640,- Kč. Maximální hmotnost 10kg.

Reklamace zásilky je možná pouze při převzetí! Pokud je balík viditelně poškozen, nebo je-li porušena ochranná páska, uplatněte reklamaci přímo u přepravce. Za škody vzniklé při přepravě nenese dodavatel žádnou odpovědnost.

Další doplňkové služby nejsou u produktu EMS nabízeny.

Zásilka je obvykle doručena v režimu D+3 (max.třetí den od podání).

h) Zboží doručováno poštou - Standardní balík - prioritní - Slovensko
Poštovné, pokud nebude uvedeno jinak, je účtováno ve výši 249,- Kč a je platné pro zásilky do hmotnosti 2,0kg a hodnoty obsahu 1000,- Kč.

Tato služba je zavedena speciálně pro zákazníky ze Slovenska a je určena výhradně pro platby převodem na účet a GoPay, kdy po zvolení této možnosti obdržíte obratem e-mail se všemi údaji k platbě, ev.budete přesměrováni na zabezpečenou platební bránu. Zboží budeme expedovat po obdržení platby na bankovní účet (nebude-li dohodnuto jinak), zálohová faktura bude vystavena na požádání.

Jedná se o spolehlivou přepravu zboží a dárků do zahraničí. Reklamace je možná za stejných podmínek jako u EMS.

Zásilka je obvykle doručena v režimu D+5 (max.pátý den od podání).

i) Zboží doručováno přepravní balíkovou službou - DPD Private - Slovensko
Poštovné, pokud nebude uvedeno jinak, je účtováno ve výši 229,- Kč a je platné pro zásilky do hmotnosti 3,0kg a hodnoty obsahu do 50.000,- Kč. Balíky o hmotnosti 3,1 - 16,0kg budou zpoplatněny sazbou 249,- Kč.

Tato služba je zavedena speciálně pro zákazníky ze Slovenska a je určena výhradně pro platby převodem na účet a GoPay, kdy po zvolení této možnosti obdržíte obratem e-mail se všemi údaji k platbě, ev.budete přesměrováni na zabezpečenou platební bránu. Zboží budeme expedovat po obdržení platby na bankovní účet (nebude-li dohodnuto jinak), zálohová faktura bude vystavena na požádání.

DPD Private nabízí zákazníkům pohodlné doručení včetně průběžného informování o balíčku, až 3 pokusy o doručení podle cílové destinace, pojištění zásilky do 50 000 Kč v ceně přepravy, online sledování zásilky. V den doručení posíláme SMSku/e-mail (podle toho, který údaj nám poskytnete) s časovým intervalem, ve kterém kurýr přijede; ve vybraných zemích stejnou formou informujeme už 1 den před doručením. Termín doručení si zákazníci můžou změnit několika způsoby: buď odpovědí na SMSku/e-mail, přes aplikaci nebo Zákaznickou linku dané země.

Reklamace zásilky je možná do 3 dnů od doručení za předpokladu, že poškození nebylo zřejmé při předání! Pokud je balík viditelně poškozen, zboží nepřebírejte a řešte reklamaci ihned s kurýrem!

Zásilka je obvykle doručena v režimu D+2 (max.druhý den od podání).

Pozn.: pro zásilky na Slovensko jsou platné pouze tyto možnosti doručení balíků!

4) Záruka
V balíku najdete vždy doklad, který slouží jako záruční list. Záruční lhůta, kterou poskytujeme v souladu s platnými zákony, začíná běžet datumem uvedeným na dokladu a její délka je pak uvedena u každého výrobku v detailu zboží na e-shopu. Ve sporných případech může být záruční lhůta prodloužena o 5 (slovy pět) dní jako náhrada za čas dopravy.

5) Rozpor s kupní smlouvou - obecné informace
V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen "rozpor s kupní smlouvou"), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

6) Právo Spotřebitele odstoupit od smlouvy
Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má spotřebitel v souladu s § 53 odst. 7 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží. V takovém případě spotřebitel kontaktuje prodávajícího a nejlépe písemně uvede, že odstupuje od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz. Odstoupení od smlouvy musí být podáno, resp.zboží odesláno nejpozději poslední den 14-ti denní lhůty. Ve zvláštních případech může být s přihlédnutím na okolnosti prodloužena lhůta vrácení, ne však déle než 30 dní od doručení.

Toto ustanovení zákona však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14-ti dnů od převzetí plnění musí dodavateli vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není dobře možné (např. v mezidobí bylo zboží zničeno nebo spotřebováno), musí spotřebitel poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Pokud je vrácené zboží poškozeno jen částečně, může prodávající uplatnit na spotřebiteli právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu. Prodávající je v takovém případě povinen vzniklou škodu prokázat. Prodávající spotřebiteli v takovém případě vrací jen takto sníženou kupní cenu.

Na kupní cenu, která má být kupujícímu vrácena, může prodávající navíc započíst své skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží (náklady na přepravu apod.).

Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá v případě smluv:

• na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14-ti dnů od převzetí plnění,
• na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího,
• na dodávku zboží upraveného podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání,
• na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li kupující jejich originální obal,
• na dodávku novin, periodik a časopisů, spočívajících ve hře nebo loterii.

7a) Doručení a dodací podmínky
Některé zásilky mohou být z přepravních důvodů rozděleny do více balíků. Poštovné zůstává beze změny, v opačném případě je o změně zákazník informován.

Veškeré zásilky sledujeme až do jejich doručení, snažíme se tak předcházet problémům, které při doručování vznikají.

7b) Jak postupovat při vrácení zboží
1) Doporučujeme poslat vratku Českou poštou.

2) Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Ke zboží přiložte originální doklad o koupi. Vždy prosím použijte balícího papíru nebo kartonu tak, aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů. Neposílejte zboží na dobírku! Doporučujeme Vám zboží pojistit.

3) Po kontrole kompletnosti a stavu zboží Vám budou peníze vráceny na bankovní účet (nezapomeňte ho uvést) v zákonné lhůtě do 30-ti dnů od obdržení zásilky, a to včetně poštovného.

8) Způsoby úhrady, EET

1) Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. platí od 1.3.2017

2) Veškeré způsoby úhrady lze vybrat současně s volbou dopravy;

a) dobírka - objednané zboží Vám zašleme poštou/kurýrem a při převzetí uhradíte zásilku v hotovosti nebo kartou; [+ 49,- Kč k ceně poštovného]
b) převodem na účet - při výběru této možnosti obdržíte obratem e-mail se všemi údaji k platbě. Zboží budeme expedovat po obdržení platby na bankovní účet (nebude-li dohodnuto jinak), zálohová faktura bude vystavena na požádání; [0,- Kč]
c) GoPay - platební brána s akceptací karet Visa | MasterCard | Maestro; [0,- Kč]
d) osobní odběr - platíte v hotovosti nebo kartou při osobním odběru v Brně; [0,- Kč]

9) Bezpečnost
Všechny interní informace (hesla, jména, operace) se šifrují. Pro zvýšení rychlosti nešifrujeme obecné informace (informace o jednotlivých položkách zboží).

10) Reklamace
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle Reklamačního řádu (viz níže, bod 11). Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6), resp.7b) obchodních podmínek.

11) Reklamační řád
Výrobky, na které se vztahuje právo uplatnění reklamace, musí být předány k posouzení ihned po zjištění závady. Musí být čisté, s náležitými doklady a popisem závady, případně označeným místem závady. Samozřejmostí je kompletnost reklamovaného zboží, např.je-li vadná jen jedna část prutu, pro reklamaci jsou potřeba i ostatní díly.

Jak postupovat
1. Zašlete výrobek na adresu - viz Kontakty. Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Ke zboží přiložte doklad o koupi. Vždy prosím použijte balícího papíru nebo kartonu, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů. Neposílejte zboží na dobírku, v takovém případě nebude zboží převzato! Doporučujeme Vám zboží pojistit.
2. Ihned po obdržení zboží dostanete reklamační protokol.
3. Zboží musí být pro přepravu řádně zabaleno tak, aby nedošlo k jeho dalšímu případnému poškození.
4. Vadné nebo poškozené zboží bude vyměněno nebo bude vrácena kupní cena.
5. Ke zboží musí být přiloženy veškeré listiny, které nakupující se zbožím obdržel, tedy například paragon, faktura, záruční list a jiné.
6. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
7. Zboží je z hygienických důvodů k reklamaci přijato pouze řádně vyčištěné.
8. Pokud výrobce poskytuje záruku delší, je uvedena u zboží v katalogu.
9. U zamítnutých reklamací mohou být účtovány náklady na reklamační řízení a manipulační poplatky.
10. O vyřízení reklamace budete informováni e-mailem a/nebo SMS. Stejně jako při vyřízení objednávky budete informováni o expedici balíku a termínu doručení.

12) Bazar
Doplňkovou sekcí e-shopu Rybolov24.cz je rybářský bazar, který je určen pro nekomerční účely. Je zakázáno vkládat inzeráty reklamní, erotické, vulgární, jakož i inzeráty, které jsou v rozporu s platnými předpisy ČR. 

Nevhodná inzerce bude odstraněna. Rybolov24.cz nenese žádnou odpovědnost za transakce související s prodejem či koupí v Bazaru!

13) Závěrečné ustanovení
a) před odesláním objednávky je nutné odsouhlasit platné znění obchodních podmínek,
b) Rybolov24.cz si vyhrazuje možnost změny cen a zboží,
c) za správnost a funkčnost odkazů na externí zdroje neručíme.

Děkujeme za Váš za čas, který jste strávili přečtením obchodních podmínek.

Váš Rybolov24.cz - R24.

 

Obchodní podmínky platné od 1.1.2014. aktualizováno